środa, 13 marca 2019

Krzyżyk za krzyżykiem...

Oj, jakiś przestój dopadł mojego haftowanego Czarodzieja i chociaż miesiąc temu miałam nadzieję, że uda mi się do marca skończyć cały trzeci rząd wzoru, to teraz nie jestem pewna, czy uda mi się to zrobić do końca miesiąca. A naprawdę mam już ochotę rozwinąć materiał i po raz kolejny nacieszyć oczy postępami w pracy nad tym haftem.
Mimo wszystko staram się dostawiać kolejne krzyżyki, może w kwietniu dopełznę do końca 27 strony?
17 lutego, w ostatnim wpisie Computer Wizard prezentował się tak:


19 lutego przybyło krzyżyków przy prawej krawędzi...


 ...a 13 marca doszły kolory w jednym z korytarzy biblioteki.


Być może moja praca nad wzorem Randala Spanglera nie idzie też tak szybko, jak bym chciała, bo oczywiście nie mogłam się powstrzymać i sięgnęłam po kolejny haftowany projekt... Mam słabość do króliczych grafik, więc domyślcie się, jak skończyło się przeglądanie folderu ze wzorami Somebunny. Są tak kolorowe i pozytywnie nastrajające, że musiałam coś wybrać. No i haftuje się i będzie pewnie haftowało w kolejnych tygodniach. 6 marca były już płozy, zobaczymy, co będzie dalej. Czekam na dostawę dwóch brakujących kolorów muliny i będę krzyżykować dalej.





Ale w weekend mam zarządzony odpoczynek od haftu - jedziemy do Płocka, będę podziwiać zbiory tamtejszego Muzeum Secesji. Trzeba czasem nieco zmienić wrażenia :)

7 komentarzy:

  1. Piekny kolos-) niewazne, ile przybylo, ale ile radosci sprawia wyszywanie-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać Płock od południowej strony .Przyjeżdżam przez Plock trzy razy w miesiącu i zawsze staram się wjeżdżać przez stary most. Muzeum Mazowieckie jest warte uwagi.
    Chyba nie są jeszcze udostepnione do zwiedzania w katedrze krypty (remont) królewskie. Przyjemnego zwiedzania !!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, że przybywa. A jak tu poprzestać na jednym wzorze, skoro tyle pokus wokół ;) Znam to doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyszywania :) Będą ładne obrazki

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak dobrze ci idzie, ja mam haftów tyle co tamborków, może i ściągam je po każdym posiedzeniu, ale nowych nie zaczynam, bo i tak już czasu brakuje na te rozgrzebane, a gdzie tu jeszcze znaleźć go na coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za cierpliwość, będzie piękny haft, trzymam kciuki za dalsze xxx:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już jestem ciekawa "przerywnika" ale oczywiście nadal kibicuję czarodziejowi :)

    OdpowiedzUsuń