czwartek, 23 maja 2013

Podaj dalej...

...żeby ktoś mógł się cieszyć tak, jak ja cieszyłam się w poniedziałek wieczorem, kiedy po całym dniu w pracy na schodach wejściowych znalazłam potężną, wypchaną skarbami kopertę od Nitek Ariadny :)
Zielone niespodzianki zrobione specjalnie z myślą o mnie wywołały szeroki uśmiech, który długo nie znikał. Z resztą same spójrzcie...


Magda jest niesamowita. Wyczarowała haftowane kwiatowe zakładki, stworzyła przepiękne poduszeczki, które wiszą już pod oknem i cieszą oczy. Zachwyciła mnie na koniec misternie opakowanym w potężną folię bąbelkową (od razu wróciły do mnie odstresowujące wspomnienia z dzieciństwa ;) ) pomalowanym na zielono pudełeczkiem ozdobionym cudownym, delikatnym haftem... Znajdzie się w nim miejsce na kolczyki, z którymi nie mam co zrobić :)








Magdo, dziękuję Ci za ten piękny prezent!

 A teraz czas na Was, zapraszam do udziału w zabawie :) Jakie obowiązują w niej zasady?
- dwie pierwsze osoby, które umieszczą komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie upominek,
- po otrzymaniu prezentu osoby te zobowiązane są ogłosić taką samą zabawę u siebie,
- ponieważ chciałabym, żeby zrobione przeze mnie upominki trafiły w Wasze gusta, pomóżcie mi i poza swoim adresem pocztowym do maila, którego wyślecie na adres: carseviel@wp.pl, dołączcie kilka słów na temat tego, co lubicie - jakie motywy, kolory, detale etc.

Czekam na zgłoszenie chęci do udziału w zabawie ;)

5 komentarzy:

  1. jeeeej, ja pierwsza:))))
    ale się cieszę, napiszę wieczorkiem maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się zaczerwieniłam po twoich słowach:) Ogromnie się cieszę, że jesteś zadowolona z prezentów - bardzo mi na tym zależało.
    Niech Ci służą i cieszą oczy:)
    Pieczołowite opakowanie pudełka było koniecznością, nie mogłam ryzykować, że uszkodzi się w drodze:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już podziwiałam u Madzi - cudne rzeczy dostałaś!:)Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie ma drugiej osóbki to ja się na to piszę :)

    OdpowiedzUsuń