sobota, 23 grudnia 2017

Pada śnieg... ekhm

Marzyły mi się białe, nastrojowe święta, z dorodnymi płatkami śniegu sypiącymi leniwie z nieba, z parą wydobywającą się z ust, lekkim szronem malującym wzory na szybie, z pokrytymi lodem kałużami, chrupiącymi pod butami... Ale to chyba nie w tym roku ;) Plusowe temperatury i deszcz w stolicy sprawiają, że odwracam wzrok w drugą stronę, obserwuję naszą niedużą choinkę i wyławiam unoszący się w pokoju zapach żywicy i igliwia. Zapakowaliśmy właśnie dwie torby prezentów na jutro, polewa na pierniku stygnie, pierniczki ukryły się w puszkach - można przysiąść i spokojnie napić się kawy.
I życzyć Wam wesołych, rodzinnych, pogodnych Świąt :)



(kilka detali ;))








5 komentarzy:

  1. Kochana...
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    wypełnionych zapachem choinki,
    ciepłem, pokojem,i miłością życzę ja :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczka przesłodka :) Też ją popełniłam :) Zdrowych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pięknych, radosnych i rodzinnych Świąt
    spędzonych w bajkowej atmosferze.
    Niech w ten magiczny czas spełniają się marzenia, a Nowy Rok przyniesie wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni, a blask gwiazd przypomina, że czasem wystarczy tylko wypowiedzieć życzenie… Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała choinka, wszystkiego dobrego poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń